Ce poti face pentru a dormi mai bine in trimestrul trei de sarcina

Lipsa somnului isi pune amprenta pe intreaga calitate a vietii. Nu ai cum sa te simti bine daca te doare capul de oboseala sau daca iti este frica de momentul in care vei ajunge in pat si te vei chinui.

Poti face ceva ca sa dormi mai bine? Cu siguranta ca poti incerca. Si desi lucrurile nu vor iesi perfect, tot vei reusi sa imbunatatesti.

  1. Depune efort ca sa te simti mai confortabil

Mai multe perne decat de obicei ar putea sa te ajute. Poate ai nevoie sa dormi cu tot trunchiul mai ridicat, ca sa nu te deranjeze refluxul gastric. Poate ca te ajuta o perna pusa intre genunchi sau una la spate. Incearca sa vezi cum este mai bine in cazul tau.

  1. Invata sa nu te trezesti de tot

Toata lumea se misca in somn. Si ai tendinta de a face asta si cand esti insarcinata. Dar atunci este mult mai greu, asa ca te trezesti. La asta se adauga si vizitele la baie in timpul noptii. Incearca sa faci totul cu ochii inchisi, pastrand cat mai mult starea de somnolenta. Daca te trezesti de tot este mai greu sa adormi la loc.

  1. Evita arsurile stomacale

Daca le ai sunt sigura ca faci tot ceea ce este omeneste posibil ca sa le eviti, atat sunt de neplacute, mai ales seara. Nu consuma mancaruri grase sau piperate, unele persoane considera ca mancarea acra, cum ar fi muraturile, ajuta.

  1. Bea ceva cald

O bautura calda poate sa fie ajutorul de care ai nevoie inainte de culcare. Fie ca este vorba despre un ceai  sau de un pahar cu lapte, efectul poate sa fie unul linistitor. Se pare ca tot acest ritual de a sorbi dintr-o cana fierbinte ne adoarme.

  1. Miscare inainte de culcare

Sigur, nu te apuca sa faci aerobic inainte de culcare, insa cateva exercitii de yoga (sau o plimbare usoara) poate sa fie exact ce ai nevoie ca sa fii obosita fizic si relaxata mental, adica ideal pentru somn.

  1. Relaxare mentala

Vorbeam si mai devreme despre relaxare mentala. Ea este esentiala pentru un somn bun. Cand treci prin perioade de stres te pot ajuta discutiile cu prietenii, o baie, un mic masaj. Poti incerca si tehnici de meditatie sau o carte placuta.

Citeste si:

Saptamana 40 de sarcina

Yoga in sarcina: 7 pozitii care te mentin in forma

 

Adauga comentarii!