Menstruatie


#1 2018-08-02 07:28:54

andreeaioana
New member
Inregistrat: 2012-09-23
Mesaje: 67

Menstruatie

Buna ziua!
Folosesc anticoncepționale și am fost plecata 3 zile, le-am uitat acasă. M-am întors și le-am reluat (mai aveam 2). Mi-a venit apoi menstruația și nu afost ca de obicei, ci doar 3 zile (eu de obicei am 5-6), foarte putina și culoare maroniu mai închis. Care poate fi cauza? Acea întrerupere a anticoncepționalelor? Sau pot fi alte cauze mai grave? Menționez că nu am alsimptome neobișnuite fata de alte luni (dureri etc)

Offline

 



#2 2018-08-14 08:15:05

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 128869

Re: Menstruatie

da, daca intrerupi AC iti vine menstruatia
acum daca incepi o folie noua te protejezi suplimentar primele 7 zile

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului

© Copyright 2002–2018 forummamici.ro
© ForumMamici.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.